Fyllo och catlady

Rubriken summerar nog mig och min personlighet. Fast glöm inte att jag är en crazy fucking bitch också. Ja, märkte att någon hade skrivit "jävla fyllo" på min arm och ritat en konstig snubbe. Hahaha älskar mina kompisar. Vad fan är jag utan dem? En knäpp catlady som röker blend under fläkten och lever på rödvin kanske?
Sitter förövrigt och äter skräpmat i blött hår och tänker på hur snygg jag är och på hur vissa personer verkligen kan dra åt helvete. Som typ Hugo! Hahaha, tror inte han läser det här men jag skiter fullständigt i det. Vad ska han göra, stirra på mig? Bitch please <3

Osminkad i blött hår och sovtröja (och bakis x2) and still fucking fabulous.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH ÄR DET DÄR DITT BILDPROJEKT, CATLADY? ;)))

Svar: nej andrah <3
jannishh.blogg.se

2012-06-04 @ 09:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0