home

Sanne ligger och sover bredvid mig, fy satan vad jobbigt det var att släpa med henne hem igår när hon var packad. Tur att man hade Jannis till hands :D annars hade det väl gått åt helvete I guess. Mitt huvud är kaos just nu och jag kan inte bestämma mig om jag är glad eller inte, har inte så mycket att vara glad över just nu kan jag ju säga. Det konstigaste är väl att jag inte ens vill ha sommarlov? Känner mig inte sommarlovs taggad överhuvudtaget.
Idag ska jag förhoppningsvis ta en kaffe på Wayne's med en vän, och jag tror att vi har ett par saker att reda ut. wooops. Vi får väl se hur det går..? Och efter det så kanske det blir att träffa Andrea :D
Är så himla trött! Speciellt på vädret. Fuck this shit, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0