inget bloggande igår....

Bloggade aldrig igår, haha.... Whatever vi har väl typ ändå bara tio läsare så tror inte riktigt att någon blev besviken?
Idag hade jag tänkt att shoppa och typ luncha med pappa för att jag trodde att han skulle åka imorgon, men nejnej, han åker om en timme? Han ska åka till Spanien och vara borta i TIO dagar, blev irriterad om jag ska vara ärlig. Fast mest över att Jannis skulle sova hos mig nästa vecka och vi hade gjort värsta planerna. Haha, jaja. Inte för att låta bitter men jag har en känsla över att den här dagen inte kommer bli bra alls, även fast jag ska umgås med några vänner från skolan. Hade tänkt att gå på Rebecca & Fiona men vi får se hur det blir med det....
Det här inlägget blev inte alls bra, men jag kände inte det här ''blogg suget'' gjorde inte det igår heller, sorry :(
bye bitches, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0