Kunskapsskolan i mitt hjärta!

har slutat skolan nu, och jag trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt. när alla samlades i sina klassrum och min lärare Erik fick ta på sig solglasögon när han skulle ge oss personliga tal, betyg och rosor. jag hatar att gråta inför folk och jag lyckades ganska bra tills jag såg Andrea, alltså när jag såg henne gråta så kunde jag verkligen inte kontrollera mig. jag grät floder :( saknar allt och alla så mycket så att det gör ont fysiskt och psykiskt.... vill inte ens tänka på det. efter skolavslutningen så grillade jag, Jannis, Sanne och Ellie det var trevligt. blev alldeles sådär lagom lullig efter några shots :D lite jobbigt när polisen drog förbi och vi försökte gömma oss, haha! igår sov Jannica och Sanne över hos mig, vi fick trängas i min lilla säng.....

Kommentarer
Postat av: cattis

sv, åh tack fina du, detsamma!! :)

2012-06-15 @ 23:46:19
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0