Rehab söndag (för galen helg)

Jag försökte blogga igår, tror jag. Fast det gick inte för att sannes internet inte ville fungera. Ska jag vara helt ärlig minns jag knappt vad som hände i helgen... Men i fredags så var det någon jävel som spydde i handfatet och vi sov fem pers i en dubbelsäng plus att någon hade sovit helt naken?! Hahaha galet. Igår minns jag att Andrea kom över till mig och Sanne, hahaha.... Jag och Sanne tog hem en katt från gatan också?! Som vi sedan släppte ut, men den vägrade gå någonstans. Vi var livrädda, det var bäcksvart och kattjäveln jamade utanför dörren hela natten. Jag minns att jag ringde folk också, bl.a jannis och jag hade tydligen gråtit? Imorse stod katten kvar så vi tog in den igen. Efter några samtal var ägaren hittad och katten hade tydligen varit bortsprungen sen i tisdags. Katt ägaren var så gullig och köpte tillochmed blommor till oss! :D
Den här helgen har varit så sjuk, jag kan knappt förstå det själv... Jaja, nu blir det fan rehab söndag! Ska ta ett långt bad, käka och borsta tänderna typ tjugo gånger. Fyfan.

Här är några bilder iallafall:

Jannica är bakis och väldigt trött....

Blommorna från kattägaren, haha

kattjäveln!

någon som vill ha städhjälp? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0