undan för pundarn

Har precis tagit en dusch och gjort mig iordning! Sanne har stuckit för att fixa naglarna (inför skolavslutningen I guess?) så jag sitter alldeles ensam hemma. Men det är lugnt, håller ju faktiskt på att städa och lyssna på musik. Det är skönt när pappa är bortrest och man kan ha lägenheten för sig själv, ganska mycket ansvar med städning och sånt dock, men man känner sig lite mer självständig och vuxen  chill också att mamma bara bor 500 meter bort! Ska faktiskt dra dit och fika lite snabbt nu tror jag. Har förresten fått tillbaka lite minnen från igår, HAHA. Hade face time:at med min mamma och vi hade suttit och gjort fula miner och jämfört våra dubbelhakor med varandra.... Gotta love her! :D
Känner mig rätt sliten alltså... Menmen, har förövrigt haft denna låt på repeat under dagen!

Brukar inte lyssna på Mange Schmidt, men den här låten är fan bra och den får mig att tänka på en viss person ganska mycket, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0