Crazy

Orienteringen blev ju som den blev. Gick med mina små gullungar Cassie och Andrea. Vi sprang runt i skogen och skrek samtidigt som vi blev attackerade av myggor, och det var nog ingen vacker syn. Vi hittade tre kontroller allt som allt.... Vi tappade även bort oss och hamnade i jakan?! Det borde blivit en dokumentär som skulle hetat "storstadsfjollor borttappade i djungeln" hahahaha! Ha så kul på orienteringen imorgon jannis :D
Pappa hämtade mig i skolan för att jag var tvungen att springa några ärenden och sedan lämnade han mig i Spånga. Det var några personer som ville fota våran bil och det är ju förståeligt ;) sedan åkte jag och jannis till Vällingby för att skaffa cigg och fika och ha det allmänt jättetrevligt! Nu har jag kommit hem och fått mitt efterlängtade paket och vad som finns i det kommer ni få veta inom en snar framtid.
SEE YA BITCHES

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0