Eurovision

Det senaste dygnet har varenda sida bombats om Eurovision och jag blir bara så trött och irriterad. Schlager har nog aldrig varit min grej, nej. Tycker inte att "euphoria" var bra, blev bara irriterad när jag hörde den låten, haha. Förstår inte varför alla gör en sådan stor grej av det där? Herregud ingen bryr sig :s speciellt inte jag. Alla säger "sluta var så bitter och var glad för Sveriges skull" vadfan, låt mig vara bitter folk borde veta att jag hatar allting vid det här laget. Schlager suger. Eurovision suger. Sverige suger.
Under det senaste dygnet har jag bara velat slänga ut min fucking dator genom fönstret. Kul också när man fick ett meddelande om att man såg ut som loreen.
Nej, jag är fan snyggare ;)

Btw, hatar det där jävla camwow märket. Dra åt helvete säger jag bara.
Jaja, BYE BITCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0