Facebook

Asså seriöst det är ngt jävla EMO som sitter och kommenterar mina statusar på FB och ba "jävla fjortis" "blah blah blah" asså e det bara jag som känner att EMOn e allmänt sorliga.. asså dem hänger på plattan och skär sig själva och säger att dem är trötta på livet, bitch please hälften av dem e typ 12-14 och dem har typ inte ens levt än och sen sitter dem och säger att dem är trötta på livet, asså Fuck off. Nu ska jag iallafall berätta om min dag och hålla detta inlägg lite mer civilliserat, jag har faktiskt inte gjort så mycket mer än att grilla och vara hemma idag eftersom mina planer med att ta en sväng till Lijleholmen och träffa lite vänner aldrig blev av.
nu ska jag iallafall ta och duscha och göra lita läxor (not) ;)
Ful som stryk..

'

perfektion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0