irriterad som fan

skoldagen rullade väl på som vanligt i guess? förutom att Erik, min lärare var på mig som en hök angående min jävla artikel som helt ärligt kan gå och ta sig någonstans  under skoldagen så pratade jag med Jannis i telefon typ tjugo gånger, jag försökte att inte dö av garv för att det vore elakt med tanke att han hade rage och det är ju fullt förståeligt. orientering är fan inte kul!
hur som helst, resten av dagen har jag bara varit så jävla sur och trött. har sjukt ont i magen och vill helt ärligt bara operera bort allting som finns där inne....... slår vad om att jag har mensvärk typ, HAHA :( men jo, tänker typ operera bort allt det där och jag skiter fan i om jag inte kan få barn. vem fan vill ha barn ändå? bara jobbiga snorungar som springer runt och skriker och gör så att man vill skjuta sig själv.............
ser ut som ett efterblivet jävla helvete med någon gammal tröja på mig. jaja, ska färga håret nu, bye bitches
(mitt rum är kaosat men whatever ska flytta snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0