Kommer inte hinna....

Jag har så sjuuuukt mycket att göra så jag vara vill lägga mig på marken i fosterställning och gråta. Ska göra klart en artikel, göra två bildprojekt och plugga matte bara denna vecka, och den är snart slut med tanke på att vi är lediga på fredag. Tänkte göra klart artikeln för någon timme sedan men istället så badade jag och färgade håret. Räknade också några av mina myggbett, har tio styckna på ena benet....... Jaja, whatever kommer typ inte hinna med skolan får panik, jag borde lärt mig vid det här laget att jag inte kan plugga hemma.

Blev nöjd med håret, fast jag hatar det ändå. Det är alldeles för kort! Och ja, förlåt för mitt fuckface. Blir inte bra på bild längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0