Skola...

Orientering! det är det ända ordet som kan beskriva min jobbiga dag idag :(.... ska verkligen aldrig mer orientera, det är typ det jobbigaste som finns ever! iallfall så var jag och orienterade med skolan idag, dagen börja med att det var strömmavbrott mellan några pendel linjer så jag kunde inte ta mig till jakan för att sedan byta buss mot kallhäll till berghem (där vi hade orientering)... när jag kom fram bad jag mellie ringa mig för vägbeskrivning till lärarna (vart dem stog någonstans).. så snacka jag med Andrea och jag tappa bort mig helt på grund av dem!! sen när jag kom fram fick jag en karta direkt och jag sprang iväg på en läg orientering..
efter jag hade sprungit typ 600 meter så tappa jag bort mig totalt i skogen... i 4a timmar.
det var liksom inget mer att säga om det men det var iallafall en jobbig dag :)

nu ska jag iallfall använda lite krämer från thailand som gör så inte myggbetten kliar så mycket Adios...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0