"Just Nu Era Avundsjuka Slynor"...

Sitter jag och läser "Ego Women" med Carolina Gyning, ser mig själv i boken.....  "Queen of fucking everything," uttalar hon säg själv om att hon är, men i själva värket så är det ju uppenbart att det är jag som är det. Alla skandaler hon tar upp, alla intriger i hennes liv gör boken väldigt intresant. Om Lauren Conrads böcker hade funnits på NK hade jag aldrig läst Ego Women för det var trotsallt Lauren Conrads bok "The Fame Game" jag desperat letade efter med mellie...
 
Idag började jag iallafall dagen med att dricka ett glas youghurt och äta en kiwi... Efter det var jag i stan och fick massage och efter det åkte jag hem till mellie, när jag var hemma hos mellie åt jag Curry kyckling med ris :)  sen åkte vi till Vällingby och fika på Wayne's..... Nu ska jag iallfall ta och bada So Jannis-Style :) 
 
Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Kunde inte annat än att tänka på denna låten. I, I, I'm the queen of the world. http://www.youtube.com/watch?v=1MMHWV7n9i8

2012-06-21 @ 11:22:54
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0