chillagrilla

Nu blir det utgång, har degat hela jävla dagen.... Eller, jag har fixat mig också menmen.
Ska dra mig mot Spånga nu och så får vi se hur det blir sen. Lite drygt att man har plattat håret och sminkat sig i evigheter och så ska man ut i detta skit väder som kommer att förstöra allting iallafall. Mina två sista inlägg har sugit, sorry. Okej, inte sugit men dem har varit ganska så tomma, men det lär bli förbättring på den fronten, tro mig.
Känner mig väldigt ego idag. Fast, jag är ju alltid ego.

Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: haha tycker du? tack så mycket då :D

2012-06-01 @ 16:33:19
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0