Har Inte Bloggat På Länge...

Gud vad härligt att äntligen ha sommarlov! har inte bloggat alls för att dessa dagar bara har varit för jobbiga, så jag har inte känt blogg gnistan som jag hade när jag började blogga :( .... Igår så hade jag iallafallskit kul, jag var med Mellie,Sanne och Ellie och Grilla och drack :D...... vart lite rädd för att lugna gatan kom förbi och snacka med oss när jag var stupfull och inte ens kunde röra mig! efter att jag hade druckit blev jag asfull och kunde knappt gå rakt så sanne följde med mig till vällingby centrum så åkte jag tunnelbanan... när jag kom hem så slagga jag direkt orkade knappt prata.. nu har jag iallafall vaknat och ska ta och duscha nu :D efter jag har duschat ska jag på min lillasysters skolavslutning, sen ska jag klippa mig för mitt hår har växt som ogräs, uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0