I'm back!

Tja! Har inte skrivit på ett tag, mestadels för att det hänt alldeles för mycket saker. I lördags blev det fest igen, i söndags hände en hel del.... Det slutade med att Sanne och Jannis fick trösta mig. Igår mådde jag allting som man kan må, först var jag otroligt ledsen, och sedan blev jag så förbannad att jag inte visste vad jag höll på med! Hatar alla åttor i skolan (förutom typ Jannis då). Fast mest av alla åttor hatar jag nog ändå Hugo Ahlgren, enrico georgsson, daniel Bäcklund, Erkan, Simon (?), Jesper (?) och några fler. Fyfan för dem alltså! Alla lärare hatar också dem, fast det är bara kul! Speciellt när en lärare sa att han ville kasta ner Hugo för en backe! Han är ju inte direkt ensam om det om man säger så....
Efter skolan så åkte jag och Jannis in till stan för att köpa en balklänning till mig (självklart så köper jag min balklänning bara några timmar innan balen, haha...) och när vi stod vid donken så hoppar tre killar på en kille och typ misshandlar skiten ur honom. Alla sprang för att försöka stoppa det, och efter ett tag så kom polis och ambulans.

Balen var rolig och mysig faktiskt! Kommer sakna alla så jävla mycket :( när balen var slut så blev jag bjuden på efterfest hemma hos Emma, fyfan vad jag shotade och fyfan vad kul det var! :D

 


Kommentarer
Postat av: andreaaaa

För det första: jag ser ut som en grymling på bilden. Och för det andra: skriv om avslutningen. Jag sitter hemma nu och omg jag fortsatte fan grina, det gör helvetesont att lämna alla bra personer. Hahaha första och sista gången du ser mig gråta offentligt som en jävla bebis på crack

Svar: HAHAHAH ok <3
jannishh.blogg.se

2012-06-13 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0