ledsen? trött? taggad?

Mina känslor pendlar mellan dessa olika saker. Jag följde inte med till Grönan idag med alla nior för att jag inte hade någon energi överhuvudtaget, men nu när alla säger att det var så jävla kul är det klart att jag ångrar mig? :( Men efter den här helgen..... Herregud säger jag bara. Det första mamma sa till mig när jag träffade henne idag var att jag hade gått ner i vikt och det ville jag verkligen inte! I want them big boobies and booty, haha, nejmen inte kul att vara pinnsmal, och så ska jag gå och bli smalare? Nej, nu tänker jag fan äta och sova tills på fredag! Har förövrigt snackad i telefon med Jannis hela dagen plus några andra nu mot kvällen, har märkt själv att jag alltid måste snacka med folk och ha folk runt omkring mig annars får jag typ panik :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0